ღ بـوم نقــآشـے نوشتـــﮧ هـآے مــَטּ ღ

ღ بـوم نقــآشـے نوشتـــﮧ هـآے مــَטּ ღ

:)...ایـنجــا صــداے پــای زنـدگـے مـے آیـــد
ღ بـوم نقــآشـے نوشتـــﮧ هـآے مــَטּ ღ

ღ بـوم نقــآشـے نوشتـــﮧ هـآے مــَטּ ღ

:)...ایـنجــا صــداے پــای زنـدگـے مـے آیـــد

بـــوم زنـــدگـــی ...


یه وقتــآیی دلم گرفت ، در التهــآب زندگی 
روز و شب هــآ تیره می شد ، در پس قــآب زندگی 
توی دلم نویدی آمد ، تویی نوبهـــآر زندگی 
قــآب تیره دلم افتاد ، شکست روی سنگســآر زندگی 
قلم رو دست گرفتم و کشیدم قــآب جدید زندگی 
قلم ایـטּ بــآر میکشه لحظه هــآی قشنگ روی بوم زندگی 
 
سلام دوستان 
بنده هم از سرزمین پهلو شکسته بلاگفا کوچ کردم به این جا 
هنوز تمام و کمال باهاش کنار نیومدم 
چون من وسواس زیادی  رو قالب وبلاگ دارم 
که در سرزمین بلاگفا بازی با کد ها و جایگزینی عکس های دلخواه رو یادگرفته بودم 
با اینجا هم حدودی ور رفتم اما شلوغ پلوغ تر از بلاگفاست 
خلاصه بگذریم از بحث غمبار بلاگفا و وضعیت کنونی این سرزمین 
نوشته هایی که از بنده میخونین دست نویس های خودمه 
کپی نمیکنم و ترجیحا دوس ندارم از من کپی بشه 
نه این که بخیل باشم نه .... 
بهتره هرکسی چیزی رو بگه که درون خودشه 
بنظر بنده کپی از اینجا هم مثل دزدی هویته 
زمانی که شروع کردم بنویسم البته در بوم نقاشیم 
(چون قبلا هم مینوشتم اما به دلایلی دیگه اون جا نمی نویسم و نوشته هام رنگ و بوی دیگه داره )
یه مقدمه ایی گذاشتم که  به صورت عکس از سرزمین پهلو شکسته غنیمت جمع کردم 
چون کاشانه بنده کلا ویران شده و دسترسی بهش ندارم 
و ادامه مطلب این پست 
سعی کردم سایز رو بزرگ کنم که خوانا باشه 
اگر نبود هم خودتون زوم کنین 
البته دوستانی که از سرزمین پهلو شکسته همراهم بودن این هارو خوندن 
این هارو هم برای دوستان جدید و هم برای یادگاری میزارم 
نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 13:15

کاش میشد کوچ کرد از دیار زندگی....
نه از این سرزمین به ان سرزمین

وقتش میرسه دیرو زود داره سوخت و سوز نداره
البته در این راستا من بسیار شمارو خواهم سوزاند تا کیفور بشوی

عشق جانان چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 07:49

سلام
بله عید شما هم مبارک
هر کس این ماه رو ببینه به جای روزه اش باید ماهه رو بخوردش

سلام علیک
منو نخورین هاااااااااا
عاغامون میکشتون
تموم میشم

ستاره نقره ای چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 00:48 http://www.reyhanehahmadi94.niniveblog.com

سلام عزیزم مبااااارک باشه اجی جونم وب جدیدت

سلام اجی گلم ممنون

اناربانو سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 23:44 http://http:/www.banoyeanarhayezamin.blogfa.com

سلام سهیلای رنگی من!
من تو وب خودت پیام گذاشته بودم. گمونم نمیتونی ببینیش!

خوشحالم هستی:) دلم تنگت بود :* بمون..بنویس و زندگیمونو رنگ بپاش:*

سلام انارک من
نه نمیتونم
بخش مدیریتش کلا باز نمیشه دیگه هیچی باز نمیشه

اهوووم حرف واسه گفتن زیاد دارم
ممنون از این که شما هستی

سهیلا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 20:15 http://rooz-2020.blogsky.com/

سلااااااااااام فورتونا خانممممممممم
خیلی خیلی خوش اومدی و خوشحالم افتخارهمساده گری بهت دادیم....
امیدوارم اینجا برات بهتریهارو به همراه داشته باشه باثبت خاطرات خوب و قشنگ و دوستانی همراهیت کنن مثل خودم باحال و مهربون...

سلوووووووم علیک بر یار قدیمی
ها دگه همین افتخار رو دادی یادم رف کوجا گذاشتمش
افتخار خودمو برداشتم مال تو زپرتی بود گم شد
ای جووووونم حیف وقت کمه وگرنه یه کم از خودت تعریف کن منور کن محیط رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.